.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح اولين نمايشگاه بين اللمللي نرم افزار در ساري
در اين نمايشگاه انواع نرم افزار كاربردي ، آموزشي ، اينترنت كمك آموزشي كامپيوتري ، نشريات و كتب تخصصي (‪ (it‬از ‪ ۳۴‬شركت توليدي و ارائه نرم افزاري داخلي و خارجي عرضه شده است...
افتتاح اولين نمايشگاه بين اللمللي نرم افزار در ساري

اولين نمايشگاه بين‌المللي نرم افزاري و كتب (‪ (it‬استان مازندران روز سه شنبه در محل مجتمع فرهنگي ارشاد اسلامي شهرستان ساري افتتاح شد .

"مجيد ايزدخواه" مدير اجرايي اين نمايشگاه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت : در اين نمايشگاه انواع نرم افزار كاربردي ، آموزشي ، اينترنت كمك آموزشي كامپيوتري ، نشريات و كتب تخصصي (‪ (it‬از ‪ ۳۴‬شركت توليدي و ارائه نرم افزاري داخلي و خارجي عرضه شده است.

وي افزود : اين نمايشگاه بمدت چهار روز از ساعت ‪ ۹‬تا ‪ ۱۹‬در همين محل براي بازديد عموم داير است .
در مراسم افتتاح اين نمايشگاه مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در سخناني گفت : بقاء جامعه بشري نيازمند به ارتباطات سريع و با كيفيت بالا و كارآمد است .
وي افزود : انقلاب ديجيتال،عرصه زندگي را متحول ساخته و نيازهاي تازه‌اي براي بشريت ايجاد كرده است و رشد ارتباطات و فناوري اطلاعات جهان امروز ما را به عصر اطلاعات و جامعه اطلاعاتي تبديل نموده است.
وي تصريح كرد : رسيدن به درك كاملي از اين جامعه اطلاعاتي و نقاط قوت و ضعف آن در نيل به رهيافت‌هايي جهت از بين بردن فاصله ديجيتالي كشورمان با ساير كشورهاي توسعه يافته ازاهداف اولويت دار و كلان ملي مااست.
وي اظهارداشت : بمنظور ايجاد و بسترسازي دولت الكترونيكي و در جهت بالا بردن كيفيت پروژههاي اجرايي در سطح استان و همچنين تعامل بيشتر بين بخشهاي دولتي و خصوصي برگزاري چنين نمايشگاهي مي‌تواند نقش مهمي در كاربردي نمودن ، فرهنگ‌سازي و آشنايي بيشتر مردم و جوانان نسبت به فناوري اطلاعات داشته باشد.
امامزاده بيان داشت : اگر جامعه به ابزار و دانش فناوري روز مجهز نشود بايستي در آينده هزينه گزافي را براي عدم شناخت به نرم افزاري و كتب ‪it‬ بپردازد.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت : امروزه ارزيابي سواد در دنيا براساس آشنايي با الفباي ‪ it‬ميسر است .
همچنين گزارش در مراسم افتتاح اين نمايشگاه رييس اتحاديه صنف رايانه مركز استان مازندران درسخناني گفت : بي‌ترديد در عصر پرشتاب تحولات در عرصه ها و زمينه‌هاي مختلف زندگي بشر ، ورود فناوري‌هاي نوين به بهبود سطح زندگي انسانها منجر شده است .
مهندس "عباس رمداني" افزود : واقعيت همين است كه عصر امروز را عصر انفجار اطلاعات بنامند كه از اين رو تغييرات گسترده‌اي در سيستمهاي مديريتي ،آموزشي و علمي ، اقتصادي ، صنعتي و كشاورزي و غيره پديد آمده است.
وي اظهارداشت : موج شتابان پيشرفت بشر به واقع تا حد زيادي مديون توسعه علوم و فنون ارتباطات مي‌باشد .
مهندس "رمداني" بيان داشت : به جهت رشد توسعه تكنولوژي ارتباطات جامعه بشري گام‌هاي بزرگي بر داشته و از اين بابت آينده درخشاني را نيز در انتظار دارد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایکس 2 آبان 1386
فکر می کنید خیلی مهمه همه ی اینا رو توی بازار هم می تونید پیدا کنید .... دوباره یه موجه منفی نسبت به نمایشگاه قائم شهر ایجاد کردید...مگه اولین نمایشگاه بین المللی خودرو در استان مازندران ارزشش کمتر از چند تا سی دی بود............

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.